top of page
Foto van schrijverYasmine D'hanis

Ben jij ook bang om de overheid als klant te verliezen als je vragen stelt over een aanbesteding?

Je wil meedoen aan een aanbesteding, maar begrijpt de opdrachtdocumenten niet volledig. Of je merkt fouten op. Wat doe je dan? Veel ondernemers denken dat ze het maar beter stil kunnen houden, uit angst om die opdracht te missen. Maar niks is minder waar!



Want door stil te blijven, verlies je misschien meer kansen dan je denkt.

Het is juist slim om de dialoog aan te gaan! Waarom? Omdat duidelijkheid en transparantie altijd in het voordeel van beide partijen werken.


Tips om tactisch te communiceren met de overheid:

✓ Wees altijd professioneel en objectief in je opmerkingen.

✓ Houd je argumenten feitelijk en gebaseerd op de regels.

✓ Stel vragen in plaats van direct te bekritiseren.


Kortom: wees niet bang om met de overheid in dialoog te gaan.

Een open en professionele communicatie zal je positie juist versterken.



 

Wil je meer weten over hoe je effectief kunt communiceren met de overheid zonder klantenrelaties in gevaar te brengen? Laten we samen kijken naar de beste aanpak voor jouw situatie, mail me via info@minro-legal.be

2 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

コメント


bottom of page